HET ONTSTAAN VAN KANTOOR DE WIT

Cees de Wit  startte het kantoor officieel in 1980. Hij had toen nog een fulltime functie bij Philips. Veel verder dan wat belastingadvies in de avonduurtjes en hier en daar een reisverzekering ging het dan ook niet. Tot 1991. De garage werd omgebouwd tot kantoor en Cees ging fulltime voor het kantoor werken. Al snel bouwde Cees zijn eigen klantenkring op. Het liep zo goed, dat Cees versterking nodig had en daarom kwam Martijn het kantoor versterken. Op zijn negentiende startte hij als werknemer bij wat toen nog ‘Assurantiekantoor de Wit’ heette. Veertig jaar later is er veel veranderd. Zoon Martijn staat inmiddels alweer heel wat jaren aan het roer, de bedrijfsnaam is gewijzigd in ‘Kantoor de Wit’, de garage is omgeruild voor een mooi pand aan de Blaarthemseweg 4 in Veldhoven en het team is flink uitgebreid.

WIJ ZIJN KANTOOR DE WIT

Cees de Wit  startte het kantoor officieel in 1980. Hij had toen nog een fulltime functie bij Philips. Veel verder dan wat belastingadvies in de avonduurtjes en hier en daar een reisverzekering ging het dan ook niet. Tot 1991. De garage werd omgebouwd tot kantoor en Cees ging fulltime voor het kantoor werken. Al snel bouwde Cees zijn eigen klantenkring op. Het liep zo goed, dat Cees versterking nodig had en daarom kwam Martijn het kantoor versterken. Op zijn negentiende startte hij als werknemer bij wat toen nog ‘Assurantiekantoor de Wit’ heette. Veertig jaar later is er veel veranderd. Zoon Martijn staat inmiddels alweer heel wat jaren aan het roer, de bedrijfsnaam is gewijzigd in ‘Kantoor de Wit’, de garage is omgeruild voor een mooi pand aan de Blaarthemseweg 4 in Veldhoven en het team is flink uitgebreid.

DOWNLOAD ONS MAGAZINE

TEAM KANTOOR DE WIT

Martijn de Wit

Eigenaar

Sinds 1994 werk ik samen met mijn vader Cees aan de groei van Kantoor de Wit. Destijds met zijn tweeën, mijn vader in de buitendienst op klantenbezoek en ik verzorgde de gehele binnendienst. Inmiddels zijn we door de jaren heen uitgegroeid naar een kantoor met een team op volledige sterkte. Naast het runnen van het kantoor hou ik me zoveel mogelijk bezig met wat ik het allerliefste doe: het bezoeken en adviseren van relaties.

Cees de Wit

Grondlegger

Veertig jaar geleden begon ik, puur hobbymatig, met belastingzaken en sloot daarbij soms een verzekering af. Sinds 1991 ben ik fulltime werkzaam voor de zaak en nu ongelofelijk trots op het kantoor dat we anno 2020 zijn. Ik mag dan 76 jaar zijn, dat betekent niet dat ik al afscheid heb genomen. Nog altijd werk ik met veel plezier en bezoek nog regelmatig klanten. De voortzetting van het kantoor kan ik met een gerust hart neerleggen bij het mooie team dat we in de jaren hebben opgebouwd.

Inga Hopmans

Hoofd Binnendienst Verzekeringen

Dit jaar werk ik twaalfeneenhalf jaar met veel plezier bij Kantoor de Wit. Ik zorg voor de verdeling en controle van de werkzaamheden op kantoor op het gebied van verzekeringen. Het merendeel van de dag wordt door mij besteed aan onze zakelijke kanten, met wie ik veelvuldig contact heb. Mijn doel is bereikt als ik hen goed heb kunnen helpen en het gevoel kan geven dat ze hun verzekeringspremies niet voor niets betalen.

Rudy van Mierlo

Medewerker Verzekeringen

Ik ben zelf afkomstig uit Zeelst en ik ken daardoor behoorlijk veel klanten die bij Kantoor de Wit over de vloer komen. Voor hen, en natuurlijk ook voor de klanten die ik minder goed ken, verzorg ik het gehele traject. Van offerte tot polis opmaak en daarnaast houd ik me ook bezig met de afwikkeling van schades. Ik hou van de informele en tegelijkertijd professionele sfeer hier op kantoor. Door de korte lijntjes kunnen we snel schakelen, wat door onze klanten als heel positief wordt ervaren.

Ingrid Wijnen

Medewerkster Assurantiën

Ik ben de eerste werknemer die dertien jaar geleden bij Kantoor de Wit in dienst kwam. Omdat we een relatief klein kantoor zijn, pakt iedereen alles aan en is geen dag hetzelfde. Ik neem de telefoon aan, maak offertes, doe de financiële administratie en verzorg de financiële controle van betalingen. De afwisseling vind ik het allerleukst aan mijn werk.

Christa van Donkelaar

Medewerkster Binnendienst Hypotheken

Ik ben als laatste aan het team toegevoegd. Ik werk er sinds 1 februari van dit jaar met veel plezier. Ik houd me bezig met alles wat te maken heeft met de administratieve afhandeling van hypotheken. Missen we nog een stuk ten behoeve van een hypotheekdossier, dan ga ik daar achteraan. Moet er nog een overlijdensrisicoverzekering worden afgesloten? Dan regel ik dat. Ik ben een aanpakker en hou van de drukte die dit vak met zich meebrengt.

Maikel van Lier

Erkend Hypotheekadviseur

Ik vind het bijzonder om onze relaties te mogen helpen met een van de belangrijkste stappen in hun leven. Een onafhankelijk en passend advies, en de keuze uit praktisch alle banken, dat maakt mijn vak interessant, uitdagend en met name rendabel voor de klant. Bij ons staat de klant centraal en doen we er alles aan om het beste advies te borgen.